Актуални футболни прогнози и стратегии за залагане

Предпазен залог при чакане само на един мач

Публикувано на от

Предпазен залогСлучва ли ви се често да чакате само един мач от една колонка, от която очаквате голяма печалба ? На всички ни се случва, но разликата е, че някои от нас се подсигуряват залагайки на изходите, различни от тези, които чакаме. Нека разгледаме един пример, за да стане ясно за какво точно става дума. Заложили сме :

Дата Среща Коефициент Залог Краен резултат
12 Януари Астън Вила – Рединг 1.61 1 3:1
12 Януари Манчесър Юнайтед – Нюкасъл 1.75 Над 2.5 гола 6:0
12 Януари Уест Хям – Фулъм 1.72 1 2:1
13 Януари Болтън – Блякбърн 2.40 1 Предстоящ

Излезлите мачове до тук са три, а коефициента при излизане и на четвъртия е 11.63, да кажем че залога ни е бил 100 единици. Което от своя страна прави евентуална печалба от 1163 ед. Идеята на предпазния залог който ще направим е да покрием и другите два изхода на мача който все още не е излязъл т.е. Х2 на Болтън – Блякбърн. Сумата която да заложим на двата изхода се определя като разделим евентуалната печалба ( 1163 ) на съответния коефициент за равенство ( 3.25 ) и победа на Блякбърн ( 3.00 ) :

За равенство :
1163/3.25 =357.87
За победа на Блякбърн :
1163/3.00 =387.67

Така до тук общия ни залог вече е :
началните 100 единици + 357.87 ед. заложени за равенство + 387.66 ед. заложени за победа на Блякбърн или общо 845.53, а печалбата и в трите случая печалбата е 1163 или чиста печалба от 317.47 ед.

Условието, за да има възможност да направите предпазен залог е :

1/коеф 1 + 1/коеф 2 … + 1/коеф n да е по-малко от 1

Или в нашия случай :
1/11.63 + 1/ 3.25 + 1 / 3.00 = 0.72701016

Условието е изпъленено, а процентната печалбата е :
( 1 – 0.72701016 ) * 100 = 27.3 %

Можем да проверим : ( 317.47 / 1163 ) * 100 = 27.3 %

На 21.09.2008 направих онлайн версия на : калкулатор за изчисляване на предпазния залог

Ето и една таблица на Excel, чрез която можете да изчислявате предпазния си залог автоматично:
Предпазен залог (.xls)
Предпазен залог (.rar)

Screenshot :


Понеже имаше няколко коментара ще ги прехвърля тук :

  1. Анонимен каза,

    Ако бях прочел тази статия преди 12часа щях със сигурност да съм се сдобил, както братята американци казват, с гущери($). Но уви… както много често се случва последния мач издъни работата и без предпазен залог всичко отиде. Някой път ще пробвам тази схема със такъв залог и се надявам да проработи, защото по-добре някаква печалба от колкото загуба..

  2. Анонимен каза,

    Предпазният залог може да се използва само,ако сме играли за някой джакпот при игра на ТОТО с фиксирани срещи (14,12,10) и разчитаме на последната среща да го вземем .При други
    обстоятелства е пълна глупост.По този начин подаряваме на букито около 10% от печалбата си.

  3. Станислав Колев каза

    Какво подаряваме ?

  4. Анонимен каза,

    Ако сме решили да правим предпазен залог на последната среща защо изобщо я играем?!Пускаме първите три срещи от примера със 100 единици.Печелим в случая 100*1.61*1.75*1.72=485 единици.В случая чистата ни печалба е 385 единици.При направа на предпазен залог печалбата ни в дадения случай е 317единици.Или губим 68 единици.Даже в случая подаряваме на букито повече от 20%!!!Освен това, при направата на предпазен залог трябва да разполагаме с 745 единици.Ами ако ги нямаме?!Ако пък решим да рискуваме с последната среща, залагаме получените 485 единици от трите срещи на коеф.2.4 в случая и ако познаем пак си вземаме 2.4*485=1163 единици.Но можем да играем и по-малко.Ето затова е пълна глупост за мене.

  5. Станислав Колев каза

    Различни хора, различни идеали. Прав си за себе си, както аз съм прав за мен си. Знам, че този вариант е помогнал и “спасил” няколко човека, така че го смятам за полезен. Никой в този блог няма за цел да налага стил на залагане, просто се дават различни варианти за различните неща и всеки си носи глава на раменете. Благодаря за коментарите.

  6. Анонимен каза,

    Искам само да отбележа,че не предпазният залог е глупост, а прилагането му в конкретния пример.Както споменах в предишния коментар,при игра на ТОТО,за вземане на определен джакпот,а може и при други обстоятелства, за които не се сещам в момента, правенето на предпазен залог е много добро средство за подсигуряване.И аз съм прибягвал до него.Така че статията е добра и не е лишена от смисъл.Пак повтарям ,че за мене примерът не подходящ.Извинявай,ако съм те обидил с нещо.

  7. Станислав Колев каза

    Не, не си ме обидил, няма проблем. Относно примера, просто “хванах” няколко мача като единия просто трябваше да е в различен ден.

  8. Анонимен каза,

    Станислав Колев е прав има смисъл в предпазния залог. Сега съм в такава ситуация, направих сметката и ето резултата:
    Играх права колонка с залог от 5 лева –
    Съндърлнд – Евертън 2 к2.15
    Тотнъм – Уест Хям 1 к1.7
    Леверкузен – Хановер 1 к1.6
    Марсилия – Сент Етиен 1 к1.55
    Бристол Р – УБА 2 к1.95
    Дженоа – Ювентус 2 к1.95
    Сега в 21.30 седя и си гриза ноктите ще бие ли Ювентус или ще получа прединфарктно състояние. С предпазен залог за “1” при к3.2 от 53 лв и “х” при к2.8 от 61 лева щеше да ми е все едно – чиста печалба от 50 лева.
    Няма по красноречив коментар. Вярно е, ако си излезе двойката – 165 лв на плюс, но… Докато пиша вече е 20-та минута все още няма голове…

  9. Анонимен каза,

    P.S. 25-та минута 1:0 за Юве :) Но исках само да добавя – може би трябва да се отбележи, за да стане по – ясно – предпазния залог е възможен и има смисъл само когато имаш поне два часа разлика от предпоследния до последния мач и да го пуснеш само когато си абсолютно сигурен, че ловиш предишните, а не както казва един друг анонимен – въбще да не играем последния мач. С други думи, за който не е разбрал – предпазния залог се прави впоследствие само за последния мач, който може да те “издъни”, а не едновременно с първоначалния залог.


 

Нашият екип подкрепя изцяло отговорното залагане. Ако имаш съмнения за проблеми, може да направиш този тест (линк) и да прочетеш информацията по въпроса на Министерство на Здравеопазването (линк) и Gambling Therapy (линк). Всички материали в сайта са предназначени за лица над 18 години. С посещението си, Вие потвърждавате, че имате навършени 18 години

12 Коментара за “Предпазен залог при чакане само на един мач”

#1 Безплатни прогнози на 6 April, 2008 в 7:48 pm

Предпазният залог може да се използва само,ако сме играли за някой джакпот при игра на ТОТО с фиксирани срещи (14,12,10) и разчитаме на последната среща да го вземем .При други
обстоятелства е пълна глупост.По този начин подаряваме на букито около 10% от печалбата си.

Напълно съм съгласен. За какво сме играли тази колонка ако имаме съмнение в някой мач. Да наистина днис може да загубиш но утре ще спечелиш. 10%, който подаряваш са марждина от букито. Като “покриваш” последният мач от колонката така все едно залагаш срещо залога ти, тоест при едно 2 изходно събитие (под/над 2.5) залагаш за единия изход и за други. Тоест ти залагаш на 1.9 и 1.9 или губиш 0.1 единици.

#2 роки76 на 13 April, 2008 в 8:45 am

Здравейте,аз редовно си подсигурявам последната фут.среща.Аз,играя 2-3 срещи и 1 среща по-късен час в един фиш.По-добре да взема нещо отколкото нищо.Доста пъти съм губил последна среща изатова реших,винаги последната фут.среща да бъде поне 2-3ч.по-късно.Доволен съм от този начин на залог,не е лошо и вие даго правите.Пожелавам успех на всички играчи.

#3 Plamen на 13 November, 2008 в 3:54 pm

има смисъл при форсмажорни обстоятелства….
нещо което се е разбрало в последния момент – някой няма да играе, контузил се е , някой ще ляга на друг или от тоз род…или пък ако парите дето сте заложили ги дължите или нещо от рода…иначе е глупост да залагаш срещу себе си..4 ия коментар е прав че като искаш махни последния мач като ще смяташ да залагаш срещу него ако само той остане и остани с другите три..е виж ако си пълен некадърник и едвам по едни мач хващаш на тираж и това ти е първата печалба може…:)

#4 Станислав Колев на 21 November, 2008 в 12:02 pm

Не е глупост да залагаш срещу себе си, когато искаш и можеш да си гарантираш печалба. Глупост е да не прецениш правилно риска. Питайте тези, които играят арбитражи, дали е глупаво да залагаш срещу себе си :)

#5 vasio на 9 January, 2009 в 9:05 pm

Аз ще се възползвам от този залог струва ми се логично БЛАГОДАРЯ!!!

#6 Сигурни залози - Арбитражи | Футболни прогнози на 15 January, 2009 в 11:48 pm

[…] чиста съвест мога да кажа, че предпазния залог е странен вид сигурен […]

#7 ivan на 27 June, 2009 в 11:26 am

ot predpazniq zalog ima smisal razbira se,zashtotoima nepisano pravilo da te duni po edin mach tvae….nai dobre e da se igarqt na pod i and
chisto amtematicheski
da hvanesh 4 macha na znak e edno kam 81….

#8 Старо, но лачено … | Футболни прогнози на 25 November, 2009 в 7:18 pm

[…] Предпазен залог – има спорове до колко е полезен и логичен, но всеки преценява сам за себе си […]

#9 Петко на 13 January, 2010 в 4:33 pm

Естествено, че е по-добре да спечелиш дори и малко отколкото да загубиш всичко !
И деята на автора според мен е точно такава !
Та кой не е губил с последния най-мъчен мач?
Как трудно върви времето, а за резултата да не говорим!
За това когато имате възможност използвайте наученото, за да не печелят само “букитата” /така май някой се беше изразил/! Защо да си гризем ноктите, нали ?
Е, може да не е точно по тази формула и се застраховаш за по-малка сума,ако естествено нямаш възможност, но застраховката най-малкото ти дава спокойствие и ти спестява много скъсани нерви и скъсен живот !!!
Девиза ми е : По-добре малка печалба отколкото голяма загуба !!!
Успех, момчета !
Браво на автора !!!!!!!!!!!!!

#10 Амато на 16 January, 2010 в 9:49 am

Това,което пишете за предпазния залог е интересно,но съм нов в тази сфера и извинявайте за елементарния въпрос,но как точно се пуска тоз предпазен залог???Ако имам играни 5 мача права колонка примерно,и последния да речем тази нощ Бока-Естудиантес а другите с в Англия от 17.00,кво правим?Обяснете на моя милост непросветения.Темата е харабийска и полезна.:)

#11 Цецо на 21 February, 2010 в 1:38 pm

Малко късно се изказвам по темата, но все пак да направя едно уточнение. Ако в една колонка от 4-5 мача избяга кой да е мач преди последия тогава просто отпада вариянта с предпазен залог. Но когато си хванал няколко мача и ти остава само последния…Да стигнеш до Рим, но да не видиш Папата – МЕРСИ.
За да не се стига до предразен залог предпочитам да използувам системи: 3 от 4, ако колонката е от 4 мача; 4 от 5, ако колонката е от 5 мача и тнт. Идеята е ако само един мач не е прогнозиран правилно в една “обемиста” колонка (което е напълно обичайно), все пак да получим “възнаграждение” за относително добре свършена работа.

#12 tedi на 11 September, 2012 в 1:33 am

tova vaji samo za pravi kolonki nali ! za sistemite ne moje da se napravi takova iz4islenie




 
 

Свързани статии :

Предишна статия/прогноза : Челси – Арсенал

 

Следващата статия/прогноза : Какво е ROI ( Return on Investment )

 


Всички материали в сайта са предназначени за лица над 18 години. С посещението си, Вие потвърждавате, че имате навършени 18 години.
Нашият екип подкрепя изцяло отговорното залагане. Ако имаш съмнения за проблеми, може да направиш този тест (линк) и да прочетеш информацията по въпроса на Министерство на Здравеопазването (линк) и Gambling Therapy (линк).
Някои права запазени. Статии и футболни прогнози могат да бъдат копиране само след добавяне на https://futbolniprognozi.com в края на статията/футболната прогноза. Футболни прогнози не носи отговорност за вашите залози, както и не изисква процент от вашите печалби.